Propagace cestovní kanceláře na Internetu


Cestovní kanceláře to nemají jednoduché, protože jejich renomé uškodila pověst některých problematických subjektů z minulosti, a někteří lidé se zdráhají do jejich péče svěřit. Raději si organizují svou dovolenou po svém. Proč ne, jestliže máte organizační talent a máte dostatek času dovolenou naplánovat do posledního detailu, pak je to jistě dobrá volba. Ovšem mezi námi jsou tací, co se těší, až konečně přeruší náročné zaměstnání, a nechají se doslova „obskakovat“ a hýčkat.

řešení SEO

Dovolená s cestovkou má své výhody, a ty se projevují také tehdy, jestliže se cestovní kanceláře specializují na zážitky. Organizují takový program, kde se málokdo nudí, a který dotyčné klienty baví. Jako příklad bychom mohli uvést cestovku pro vodáky, kteří se vydají s průvodcem do jižní Francie splouvat působivé říční kaňony, anebo cestovku zaměřenou na horskou turistiku po hřebenech Krkonoš či Vysokých Tater.

bosonohá dívka mezi tučňáky

Získat klientelu není pro cestovní kancelář až tak obtížné, jestliže nezapomene na internetovou propagaci. Internet je dnes natolik obsáhlý zdroj, že se k němu obracejí miliony lidí ve snaze nalézt tu kde co, počínaje receptem na škubánky s mákem a konče výstavbou zahradní pergoly. Jestliže mají zájem prožít báječnou dovolenou, mohou se také obrátit právě na vás, a to skrze klíčová slova ve webovém vyhledávači. Podmínkou ovšem je, že budete mít „zmáknuté“ SEO. Analýza SEO je zásadní pro úspěch jakéhokoli podnikání, a ve vašem případě to znamená soustředit pozornost na váš obor a analýzou klíčových slov zajistit, aby vás vyhledávač umístil do popředí, jestliže budou lidé hledat to, co vy nabízíte.

Kdo podchytí SEO, vyhledávač jej také považuje za vhodný zdroj, a může vás dokonce umístit ve výsledcích vyhledávání na první místo a jistě dobře chápete, že čím vyšší pozice, tím větší pravděpodobnost zájmu zákazníků.

Google upraví aplikaci YouTube pro děti

YouTube Kids je samostatná aplikace pro chytré telefony a tablety, která poskytuje přístup k dílčím skupinám videí dostupných na hlavní stránce. Aplikace, kterou využívá přibližně 11 milionů rodin a uvedené na trh v roce 2015, zaznamenala od svého spuštění 70 miliard celkových zhlédnutí. Dosud se jedná o největší změnu aplikace, díky které Google umožní rodičům mnohem větší kontrolu nad obsahem, který mohou jejich děti vyhledávat a sledovat. Při kontrolách, které budou možné od druhé poloviny letošního roku, pak budou moci rodiče ručně schvalovat jednotlivá videa nebo kanály, ke kterým mají prostřednictvím aplikace přístup jejich děti, což jim umožní vybírat jednotlivá videa tak, aby se ujistili, že jsou pro jejich děti vhodná.
youtube logo
Google rovněž vytváří sbírky videí z důvěryhodných kanálů, jako je například Sesame Workshop a tým YouTube Kids, aby tak rodiče mohli vybírat pouze sbírky nebo témata, ke kterým chtějí, aby měly jejich děti přístup. James Beser, produktový ředitel YouTube Kids, uvedl, že volbou kanálů od důvěryhodných partnerů až po umožnění rodičům vybrat si každé video a kanál sami, umožňují rodičům kontrolu nad jejich dětmi jako nikdy předtím.
Kromě toho společnost omezí doporučování videa, které bude aplikace provádět, pouze na kanály, které byly ověřeny týmem YouTube Kids, pokud rodiče vypnou funkci vyhledávání v rámci aplikace. Dříve doporučení mohla zahrnovat obsah z jakéhokoli videa nebo kanálu přístupného v rámci aplikace YouTube Kids, tedy nejen z těch, které ověřuje tým společnosti Google.
malý kluk s tabletem
Google také mimo jiné tento týden zavádí v Evropě, Asii a na Středním východě možnost vytváření profilů na YouTube Kids, což znamená, že rodiče budou moci na sdílených zařízeních vytvářet individuální profily pro každé ze svých dětí. Beser zároveň uvedl, že současná verze aplikace bude stále k dispozici pro ty, kdo s ní jsou spokojeni.

Co dělat v zimě? Lyžovat!

Zimní měsíce přímo vybízí k tomu, aby člověk zůstal doma a sledoval zasněženou a tichou krajinu za okny. Pro všechny sportovce by se tohle ale mohlo zdát jako obrovské utrpení. Běžecké trasy rozhodně k běhání vhodné nejsou, protože když není sníh, může být námraza. Turistika s teplotami klesajícími pod nulu se také nezdá jako dobrý nápad. Naštěstí, máme tu spoustu zimních sportů, které jsou stvořeny k tomu, aby se vykonávaly v chladu a mrazu. Co třeba takové bruslení nebo lední hokej? V létě by asi ledová plocha kluziště moc dlouho nevydržela, příkladně by náklady na chlazení asi nebyly zrovna nízké.

chlapec na lyžích

To samé se týká i stále populárnějšího curlingu, který se dostal i na olympijské hry. Nejoblíbenějším sportem zimy je ale pravděpodobně lyžování. Stačí se jen podívat, kolik nových sjezdovek a lyžařských areálů vzniklo v posledních letech. Málo to zcela určitě nebude. Kvalita českých areálu už v některých případech odpovídá rakouským sousedům, i přesto, že vysoké alpské pohoří si zde bohužel vykouzlit asi nezvládneme. Přesto se ale stále nacházejí jedinci, kteří preferují sousední Rakousko i se všemi jeho výhodami a nevýhodami. Vlastně to ale není tak docela dobrý nápad.

vlek na horách

Pokud se vám totiž nechce cestovat, ale lyžujete rádi, zkuste se podívat i po okolních areálech naší země a nebát se vyzkoušet nová místa, kde jste třeba ještě nikdy nebyli. Věřte tomu, že některé areály jsou opravdu velmi moderní a postavené na skvěle vybraném místě, takže se nemusíte bát, že si lyžování neužijete. Třeba ski čenkovice, které jsou mimochodem umístěné na rozhraní rovnou tří českých pohoří, toho nabízí opravdu hodně. Komfortní ubytování a stravování by mělo být samozřejmostí, ale 65 km běžecký tras, 5 sjezdovek a jedno z nejčistších ovzduší v naší republice už kdekdo nemá. Jestliže se na toto malebné místě vydáte, nelze jen popřát, ať si vše užijete a výlet dobře dopadne!

Jak se chovat na sociálních sítítch

Asi není třeba říkat, že sociální sítě zaznamenaly v posledních letech velkých rozmach. Dnes již prakticky nenajdeme člověka, který by neměl účet alespoň na jedné z nich. Ovšem ani zde, v prostředí alespoň zdánlivé internetové anonymity, se nemůžeme chovat tak, jak chceme.

 

I zde totiž existují jakási nepsaná pravidla, která nám říkají, co je zde dovoleno a co nikoliv. Navíc každá sociální síť má svůj vlastní kodex, který musí všichni uživatelé dodržovat a u nějž musí při registraci stvrdit, že s ním souhlasí.

 

Naprostá většina uživatelů jej samozřejmě nikdy nečetla. Přesto nemají žádné problémy. Je to především proto, že se jedná o věci, které prakticky každý slušný člověk dodržuje, a to i ten, který není s pravidly „netikety“, tedy internetové etikety, podrobně obeznámen.

 

různé sociální sítě

 

Tím hlavním pravidlem samozřejmě je, že výhrůžky ostatním členům, především pak zraněním či dokonce smrtí, nejsou povoleny. Je naprosto jedno, jak moc vás ten druhý člověk naštval. Pokud mu budete takto vyhrožovat, můžete počítat s tím, že vaše uživatelská práva budou přinejmenším pozastavena.

 

To se samozřejmě týká i urážek, ačkoliv na ty se již nehledí tak přísně. Pokud však budete neustále jednoho člověka urážet, ať už v komentářích pod jeho příspěvky či v soukromých správách, musíte počítat s tím, že ona sociální síť zakročí.

 

Falešný prodej, tedy ten, kdy vezmeme peníze, avšak nepošleme zboží, případně pošleme něco úplně jiného, je něco, co by se dělat rozhodně nemělo. Jistě, takového prodejce není snadné odhalit, avšak pokud svou činnost provozuje déle, rozkřikne se to a lidé si na něj začnou dávat pozor. Rozhodně to tedy není ideální způsob, jak si vydělat peníze – zde vás anonymita internetu rozhodně neochrání.

 

hovory na sociálních sítích

 

Podobně se to má i s příspěvky vyzývajícími k násilí, především na určité skupině obyvatelstva. A je jedno, zda se jedná o lidi s jinou barvou pleti, jinou národností či sexuální orientací. K něčemu podobnému totiž vyzýval například Adolf Hitler – a všichni víme, jak to dopadlo.

 

Pokud jste však slušný člověk, je jasné, že se prakticky nemusíte ničeho bát. Jen je potřeba si dávat pozor, neboť zdaleka ne všichni uživatelé těchto sítí jsou poctiví – podobně jako ve skutečném světě.

Co a jak prodávat online?

Pokud jste si mysleli, že online prodej je pouze doménou e-shopů, jste na omylu. Prodávat na internetu mohou i drobní živnostníci, či obyčejní lidé, kteří se potřebují něčeho zbavit. Jak na to, a co všechno můžete prodat?

S čím vším lze obchodovat na internetu?

Na internetu lze obchodovat téměř se vším. Drobní živnostníci zde prodají své rukodělné výrobky, pro které se nabízí větší dosah na potenciální klienty, než by tomu bylo ve stánku na náměstí. Obyčejní lidé pak mohou prodávat věci použité, i nové, pro které nemají využití. Co všechno prodáte na internetu?

online nákupy

  • Oblečení. Nošení, či nenošené oblečení lze na internetu prodat snadno, jelikož mnoho lidí ocení nižší cenu, šetrnost vůči planetě, a také fakt, že se pro něj nemusí belhat do second handu, kde mnohdy nenajdou to, co hledají. V Česku pak nejrychleji prodáte oblečení na stránkách Vinted, který existuje i jako mobilní aplikace. Obchodovat můžete i mimo zemi, a to prostřednictvím Zásilkovny, či jiné přepravní společnosti. Tím se vám otevírá větší množství potenciálních zájemců.
  • Nábytek. Použitý nábytek, který chcete vyměnit za nový, nemusíte hned vozit na sběrný dvůr. Práci vám ušetří zájemce, který si jej od vás za nízkou cenu rád odkoupí, a sám odveze. Nábytek prodáte na různých internetových bazarech, či dokonce na sociálních sítích.
  • Hračky. I dětské hračky, se kterými si již vaše dítě nehraje, mohou posloužit dál.
  • Věci do domácnosti. A to ať už nádobí a kuchyňské náčiní, povlečení, dekorace, nebo třeba i svíčky.
  • Automobil. Auta už dávno nemusíte vozit do bazaru, kde za jejich prodej získáte minimum peněz. Pohodlně je nabídněte na internetu, a kupec si sám přijede.
  • Knihy. Mnoho čtenářů rádo vrší knihy, až už je nemá kam dávat. Ty také můžete prodat na internetu, a to třeba na databázi knih, či na sociálních sítích.
  • A mnoho dalšího, jako elektroniku, nářadí, kosmetiku atd.

obchod v mobilu

Jak prodávat na internetu?

Chcete-li prodat věc co nejrychleji, a získat co největší možnou částku, je důležité použít co nejkvalitnější fotografie. Snažte se vše hezky naaranžovat, aby to působilo dobře. Automobil ve špinavé garáži, nebo tričko hozené na zaprášené podlaze prostě příliš mnoho lidí neupoutá. Důležité jsou také co nejpřesnější popisky.